Suuren suosion saavuttanut BÖKÖ® by Pyhimys -kampanja tekee paluun Hesburgereihin. Kampanjan kunniaksi Pyhimys teki myös hitiksi kasvaneesta BÖKÖ®-jinglestä täyspitkän kappaleen, joka on nyt kuunneltavissa suoratoistopalveluissa.
Viime syksynä lanseerattu Pyhimyksen ja Hesburgerin BÖKÖ® by Pyhimys -hampurilaiskampanja tekee paluun. Yhdessä Universal Musicin ja Drama Queen Communicationsin kanssa suunniteltuun kampanjaan kuvattiin myös uusi, päivitetty kampanjavideo. BÖKÖ® by Pyhimys -hampurilainen on myynnissä 21.8.-7.9.2022 Hesburgereissa kautta maan.
Syyskuussa 2021 myynnissä ollut BÖKÖ®-hampurilainen oli myyntimenestys, ja suuren suosion vuoksi kampanja haluttiin tuoda tänä vuonna takaisin. Asiakkaiden toiveesta BÖKÖ®-hampurilaisesta on tällä kertaa saatavilla myös VEKE®-pihvillä varustettu kasvisversio.
”Vastaamme nyt yleisön toiveeseen tuomalla myyntiin BÖKÖ®-hampurilaisesta myös kasvisversion, mikä tukee samalla upeasti ”VEKE® Puolet lihatonta 2030” -tavoitettamme. Tavoittelemme tällä kampanjalla myynnillisesti yhtä hienoja tuloksia kuin viimeksi, tällä kertaa kahden hampurilaisen ja täyspitkän BÖKÖ®-biisin siivittämänä. Olemme innoissamme menestyksekkään yhteistyömme jatkosta. Meistä on todella hienoa tarjota suomalaisille maku- ja musiikkielämyksiä BÖKÖ® by Pyhimys -kampanjan avulla”, sanoo Hesburgerin viestintäpäällikkö Petteri Pohjonen.
Kampanjaan tehty BÖKÖ®-jingle saavutti erityisesti Tiktokissa suuren suosion – kappaleeseen luotiin palvelussa yli 10 000 videota. Tästä inspiroituneena Pyhimys teki jinglestä täyspitkän kappaleen. BÖKÖBÖKÖBÖKÖ-niminen kappale on nyt kuunneltavissa kaikissa suoratoistapalveluissa.
”Olen itse sitä viimeistä yhtenäiskulttuurin sukupolvea, joka toisteli koulun pihalla sketsiohjelmien ja tv-mainosten hokemia. Halusin yrittää jotain samanlaista ja luotin vanhoihin oppeihin ärsyttävyyden ja hauskuuden tasapainottelussa. Se onnistui lopulta niin hyvin, että vuoden ajan on tuntunut, että esiteinien keskuudessa Bökö-räp on kaikesta tekemästäni selvästi merkittävin teos ja kadulla huudellaan perään, että “tuolla on se Bökö-jäbä”. Myös täysimittaista biisiä on toivottu alusta asti ja siitä tuli omasta mielestäni kaikessa kaupallisuudessaan monitasoinen käsitetaideteos”, kertoo Pyhimys.
Idea yhteistyöhön Hesburgerin kanssa sai alkunsa Pyhimyksen omasta urapolusta, sillä Hesburger on ollut tämän kuusinkertaisesti Emma-palkitun artistin yksi ihan ensimmäisistä työpaikoista. Kampanjaan tuotettiin myös oma merch-mallisto, jonka tuotteita voit ostaa täältä.
Kuuntele BÖKÖBÖKÖBÖKÖ täältä! Lisätiedot: Petteri Pohjonen Hesburger Viestintäpäällikkö petteri.pohjonen@hesburger.fi puh +358 2 4808 9000 matkapuhelin +358 40 7613201 Pyhimyksen haastattelupyynnöt: Mari Hautamäki Mari.hautamaki@umusic.com puh. 0400 685 701 Universal Music kaupalliset kumppanuudet: Emmi Leinonen Emmi.leinonen@umusic.com puh. 050 406 2710 |
Pyhimys on yksi maamme menestyneimmistä rap-artisteista. Pitkän ja menestyksekkään uransa aikana hän on julkaissut lähes 30 albumikokonaisuutta sekä oman taitelijanimensä että erilaisten artistipersoonien ja yhteistöiden kautta. Soolotuotantonsa lisäksi Pyhimys tunnetaan parhaiten Teflon Brothers -kokoonpanosta.
Lukuisten hittien sekä platina- ja kultarajoja rikkoneiden albumi- ja singlejulkaisujen lisäksi Pyhimys on saanut uransa aikana myös paljon muunlaista tunnustusta. Hänet on palkittu muun muassa kuudella Emma-pystillä sekä arvostetulla Juha Vainio -palkinnolla.
Pyhimys esiintyy Helsingin Jäähallilla lauantaina 10.9. Pyhimys Isona -niminen konsertti on laaja läpileikkaus artistin koko urasta, ja se tulee pitämään sisällään paljon erilaisia yllätysesityksiä- ja vieraita artistin erilaisilta musiikillisilta aikakausilta.